[Pardus-kullanicilari] Pardus için 10GB alan

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
20 Nis 2007 Cum 16:52:16 EEST

Bakın forumda ne önerilmiş: (işe yarıyor!)

Ben ustalardan öğrendiğim iki ayrı komutla temizlik yapıyorum:

1. cd /tmp

rm * -rf

Bu komutların root olarak verilmesi gerekiyor ve sistemin gereksiz olarak belirlediği dosyaları temizliyor.

2. sudo pisi dc

Bu komut ise pisi paketleri ile kurulum veya pisi ile güncelleme yaptıktan sonra kalan artıkları, eski dosyaları vs. temizliyor.

Bir güncellemenin ardından boş disk alanınızın ne kadar kaldığına bakın. Yukarıdaki yöntemlerle temizliği yapın ve disk alanını tekrar kontrol edin; bu kadar işe yarayabilmiş olmasına şaşıracaksınız...

20 Nis 2007 Cum tarihinde, Yılmaz DARCAN şunları yazmıştı: