[Pardus-kullanicilari] Pardus için 10GB alan

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
20 Nis 2007 Cum 16:56:26 EEST

Bir dakika,

sudo pisi dc neyse de,

tmp'in dolu olmadığı belirtilmiş, ayrıca rm * -rf komudu başa birçok bela
açabilir. tmp içindeki dosyalar gereksiz dosyalar demek değildir. Bazıları
uzun bir süre kullanılır. Silindiği zaman da programların çalışmasını
bozabilir. Silineceği zaman yedeği alınarak silinmeli.

20.04.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: