[Pardus-kullanicilari] Firefox - Donma.....

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Nis 2007 Çar 00:11:23 EEST

Genelde İnternete girdiğimde 4-6 ayrı  web sayfasını sekmelerde açıyorum ve
bir webde iken aynı web in devamı olan sayfalarda ilerlerken geri pozisyonda
pek birşey çalışmıyor Donmayı birkez pardusda yaşayınca acaba sistemdenmi
diye merakla değişik bir linux işletim sisteminde aynı web leri açıp aynı
uygulamaları gerçekleştirdiğimde diğer işletim sisteminde birden fazla donma
yaşayınca pardus dan kaynaklanmadığı kanaati oluşmuştu bende.Yeteri kadar
ram ve swap alanım olduğunu düşündüğüm için ram den kaynaklanacağı ihtimali
hiç aklıma gelmemişti.Aynı Firefox iki ayrı linux tabanlı işletim sisteminde
farklı hızlar sergiliyor suse de sayfaları yavaş değiştirirken Pardusda aynı
web de sayfaları daha hızlı çeviriyor.İnternet hızım 256 kbps olduğu için
bariz olarak sayfa çevirmeyi ve bir başka web sayfası açmayı
hissediyorsunuz.Daha önce 1024 kbps hız kullanırken bu farkı
algılayamıyordum.İlgili açıklamalarınız için teşekkürler.Kolay gelsin

24.04.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: