[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu Hk.

Emre Göksoy egpardus at gmail.com
11 Nis 2007 Çar 11:47:34 EEST

Seçicilikten kastım şu cümlenizle cevaplandı: "...ama pardus mutlaka master
hdd ye kurulmalı"
Aslında diskleri anakarta nasıl bağlarsanız BIOS'da öyle görecektir.
Dolayısıyla "seçen" tabiiki işletim sistemi değildir. Hatta BIOS bile değil;
biziz.
Cevabınız için teşekkürler. Saygılarımla...OEG

11.04.2007 tarihinde rahmit at gmail.com <rahmit at gmail.com> yazmış:

--
Harfler sorunluysa menuden "Gorunum/Karakter Kodlamasi/Unicode (UTF-8)"
seciniz.