[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu Hk.

rahmit at gmail.com rahmit at gmail.com
11 Nis 2007 Çar 11:26:19 EEST

Merhaba,
hdd leri master ya da slave olarak seçen işletim sistemi değil anakartın
biosudur.bir PC de iki tane master hdd olmaz olursa da disklerin birisini
işletim sistemi görmez.O yüzden sabit disklerin birisi master diğeri slave
olmak zorundadır.Master hdd nin bir bölümüne (birincil veya uzatılmış bölüm
farketmez) pardus kurun, slave olanın da birincil bölümüne diğer işletim
sistemini kurun veya master hdd nin birincil bölümüne win kurun ama pardus
mutlaka master hdd ye kurulmalı.Ana açılış ön yükleme kaydını da (MBR)
mutlaka master hdd nin başına kurun, sorun kalmayacaktır.En azından ben öyle
çözdüm.
Ben de master hdd nin birincil bölümünde xp, uzatılmış bölümde pardus slave
hdd nin birincil bölümünde de vista kurulu, MBR master hdd nin başına
yüklü...