[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu Hk.

rahmit at gmail.com rahmit at gmail.com
11 Nis 2007 Çar 11:54:29 EEST

yani evet ben de dediğinizi kastetmek istemiştim.Şöyle düzelteyim:Hdd nin
jumper ayarlarından diskin birini master diğerini de slave yapacaksınız
dolaysıyla bios öyle görecek ve siz master hdd nin herhangi bir bölümüne
pardus yükleyip MBR de master hdd nin başına yükleyin.Slave hdd nin de
birincil bölümüne diğer işletim sistemini yükleyin veya windowsu nereye
yüklerseniz yükleyin ama pardusu master hdd ye yükleyin....

11.04.2007 tarihinde Emre Göksoy <egpardus at gmail.com> yazmış: