[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu Hk.

Emre Göksoy egpardus at gmail.com
11 Nis 2007 Çar 11:15:41 EEST

Sadece bilgilenmek için soruyorum: Birinci HDD master, ikinci HDD slave
olarak aynı kanala mı bağlı, yoksa ikisi ayrı kanallarda master olarak mı
duruyor? Yani, Pardus donanımsal olarak diskler için efendi/köle seçiciliği
yapıyor mu?
Saygılarımla...OEG

2007/4/11, rahmit at gmail.com <rahmit at gmail.com>:

> Merhabalar,
> aynı sorunu ben de yaşadım,çözüm şu:pardusu 1 diskte herhangi bir bölüme
> yükleyin MBR de 1.diskin başına yükleyin.Sorun kalmıyor.Her nedense pardus
> 2.diskte bir bölüme kurulduğunda grub 1.diskin başına yüklendiğinde
> 2.diskteki pardus kurulu bölümü yükleyemiyor.Bende 1.diskte win XP ve
> Vista 2.disktede pardus yüklüydü, ne yaptıysam grub disk bölümlerini
> bağlayamadı açılışta.1.diske xp ve pardus 2.diskin de 1.bölümüne vista
> yükledim sorun kalmadı.
> Kolay gelsin....

Harfler sorunluysa menuden "Gorunum/Karakter Kodlamasi/Unicode (UTF-8)"
seciniz.