[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu Hk.

rahmit at gmail.com rahmit at gmail.com
11 Nis 2007 Çar 10:51:52 EEST

Merhabalar,
aynı sorunu ben de yaşadım,çözüm şu:pardusu 1 diskte herhangi bir bölüme
yükleyin MBR de 1.diskin başına yükleyin.Sorun kalmıyor.Her nedense pardus
2.diskte bir bölüme kurulduğunda grub 1.diskin başına yüklendiğinde
2.diskteki pardus kurulu bölümü yükleyemiyor.Bende 1.diskte win XP ve Vista
2.disktede pardus yüklüydü, ne yaptıysam grub disk bölümlerini bağlayamadı
açılışta.1.diske xp ve pardus 2.diskin de 1.bölümüne vista yükledim sorun
kalmadı.
Kolay gelsin....

10.04.2007 tarihinde Sami ŞENER <samishener at msn.com> yazmış: