[Pardus-kullanicilari] Son günlerdeki durum

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Eyl 2006 Cum 11:39:46 EEST

29 Eyl 2006 Cum 11:32 tarihinde, Hasan Ozcelik şunları yazmıştı:
> 28.09.2006 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:
> Şimdi biz Pardus Kullanıcıları mail listesinde,Pardus 1.1 a 2 ile
> ilgili herhangi bir görüş,eleştiri,aksaklık,övgü,yardım,açıklama vb.
> şeyler yazmayalım mı?

Yukarıda yazdıklarımdan bunu nasıl çıkardınız bilmiyorum ama yazmak istediğim
şeyin meali şöyle;

Pardus kullanıcıları e-posta listesi adından da belli olduğu gibi kullanıcılar
arasında sohbet/yardımlaşma v.s v.s amacını taşıyor, buraya hede güncelledim
hödö çöküyor gibi birşeyler yazmanız sadece başka bir kullanıcının size
tavsiyelerde bulunmasını, yardımcı olmasını yada soruna çözüm yazmasını
sağlar ki bunda ters birşey yok listesin amacı bu zaten.

Ama listeye atılan e-postalar diğer kullanıcılara değilde geliştiricilere
sorular, öneriler, eleştiriler v.s içeriyorsa bunları bizim kaçırmamız çok
olasıdır. Bu listeyi alıyor olsak bile tüm mesajları okumuyor olabiliriz, bu
durumları kaçırmamak, kayıt altında tutmak gidişatını izleyebilmek için eğer
bu tür sorun/istek/öneri varsa bunları yazmanın doğru adresi e-posta listesi
değil hata takip sistemi demek istiyorum.

Yani e-postayı atarken bu sorunu/konuyu  kullanıcılar olarak biz aramızda
çözelim/tartışalım amaçlıyorsanız liste en uygun yer ama şu e-postayı atayım
bir geliştirici çıksın cevap versin/yorum yapsın diyorsanız liste yanlış yer,
sizi hata takip sistemine alalım :)

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>