[Pardus-kullanicilari] Son günlerdeki durum

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
29 Eyl 2006 Cum 11:49:53 EEST

29.09.2006 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:
> Yani e-postayı atarken bu sorunu/konuyu  kullanıcılar olarak biz aramızda
> çözelim/tartışalım amaçlıyorsanız liste en uygun yer ama şu e-postayı atayım
> bir geliştirici çıksın cevap versin/yorum yapsın diyorsanız liste yanlış yer,
> sizi hata takip sistemine alalım :)
Değerli vaktinizi aldım,ama değdi.Açıklamanız için çok teşekkür
ederim.Umarım diğer kullanıcılara da yararı olmuştur.
Daha kararlı sürüme çok var,bu ara bende kitapçıların gündem konusu
oldum:'Aha bizim linükçü geliyor' vb.Biraz yavaş giderseniz hata takip
sistemine de bulaşacağım zaten :)
En içten sevgilerimle,başarılarınızın devamını diliyorum.