[Pardus-kullanicilari] Son günlerdeki durum

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
29 Eyl 2006 Cum 11:32:31 EEST

28.09.2006 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:

> Ayrıca hata raporlama yeri pardus-kullanicilari e-posta listesi değil, bu
> listede dönen mesajlardan günde 3-4 mesaj okuyabiliyorsak okuyoruz ancak,
> eğer birşeyler sorun çıkartıyorsa doğru adres hata.pardus.org.tr
> pardus-kullanicilari at pardus.org.tr değil, burası adı üzerinde kullanıcıların
> fikir/görüş/yardım paylaştığı/alıp verdiği bir e-posta listesi, hata takip
> sistemi değil.
Kafam iyice karıştı.Pardus 1.1a konusunda bugüne kadar bu listeye
yazdıklarımdan suçluluk,yazacaklarımdan da yanlış bir şey mi yapıyorum
kuşkusu içine düştüm.
Şimdi biz Pardus Kullanıcıları mail listesinde,Pardus 1.1 a 2 ile
ilgili herhangi bir görüş,eleştiri,aksaklık,övgü,yardım,açıklama vb.
şeyler yazmayalım mı?
Zaten herşey ortalama seyrinde gitse,hatalar da enaza inmiş
demektir.Yardımlaşma dışında kimse fazla birşey yazmaz.Hatalar,bu işi
iyi bilenlerce bugzillaya yazılır.
(Yardım isteyenlerde bazen öyle bir haşlanıyorki,insan soru
sormaktan,derdini anlatmaktan korkuyor,acaba kim nasıl azarlayacak
diye.)
Listenin konusu tek başına Pardus 1.0 'mı oluyor bu durumda.Birileri
bu konuda açıklama yaparsa hiç olmazsa akıntıya kürek çekmemiş oluruz.
Lütfen bunu bir eleştiri olarak almayın,gerçekten ikileme düştüm.
Saygılar,sevgiler.