[Pardus-kullanicilari] Son günlerdeki durum

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Eyl 2006 Per 21:08:37 EEST

28 Eyl 2006 Per 18:13 tarihinde, Mustafa ŞEN şunları yazmıştı:
> [...]
> olduğu. Buradan sayın geliştiricilerimize seslenmek istiyorum: Sanırım
> biraz frenlere basmak gerekiyor. Çünkü gördüğüm kadarıyla şu anda ''acele
> işe şeytan karışmış'' durumda. Her güncellemeden sonra daha önce olmayan
> sorunlarla karşılaşmaya başladık. Ve güncelleme yapmaktan korkar
> olduk.Sistemim açılışta gecikmeye ve takılmaya başladı, daha önce açılıp
> çalışan bazı programlar (kaffeine,kpowersave gibi) açılmamaya yada
> çalışmamaya başladı, yine daha önce bilgisayarımdaki tüm partisyonları
> görüp, gerektiğinde bunlara ulaşabilirken, sistem şu anda kendinden başka

Kullandığınız sistem _alpha_, siz o sistemin _alpha_ olduğunu bilerek
kullanıyorsunuz, biz kullananların _alpha_ kullandığını bilerek çalışıyoruz
ve gerektiği her anda kararlılığı bozmaktan/sistemleri kırmaktan çekinmiyoruz
zaten çekinmemizde gerekiyor aksi halde o sürüme kararlı dememiz gerekirdi,
kullananların test edip hata bildirmeleri sayesinde çalışıyoruz.

Ayrıca hata raporlama yeri pardus-kullanicilari e-posta listesi değil, bu
listede dönen mesajlardan günde 3-4 mesaj okuyabiliyorsak okuyoruz ancak,
eğer birşeyler sorun çıkartıyorsa doğru adres hata.pardus.org.tr
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr değil, burası adı üzerinde kullanıcıların
fikir/görüş/yardım paylaştığı/alıp verdiği bir e-posta listesi, hata takip
sistemi değil.

> no'sunu en son sürüme yükseltiyorum. Geliştiricilerimizden ricam odur ki;
> hiç bir şeyi aceleye getirmesinler. Biz Pardus'u önemsiyoruz. Her koşulda
> onu kullanmaya, tanıtmaya ve desteklemeye devam edeceğiz.

Hiçbirşeyi aceleye getirmiyoruz öyle olsa zaten şimdiye kadar 3 kere 1.1
release etmiş olurduk :)

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>