[Pardus-kullanicilari] Son günlerdeki durum

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
28 Eyl 2006 Per 18:21:33 EEST

Merhabalar
Üzgünüm ama bahsettiğimiz olay alfa sürümünde gerçekleşiyorsa bunu baştan
kabullenerek yüklediğinizi unutmamanız gerekmekte. Sonuçta pardus muaviniyle
müdürüyle baya bir değişikliklere gitti gidiyor. Yani siz eğer alfa
sürümünü kurdu iseniz
ben hataları kabulleniyorum ve zaten burda hatayı bulmak için varım
demiş oluyorsunuz.