[Pardus-kullanicilari] 280 GB Data'm uçtu :(

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Eyl 2006 Cmt 14:50:23 EEST

16 Eyl 2006 Cts 14:11 tarihinde, Talat Taşkın şunları yazmıştı:
> Uzun yıllardır MS kullanıcısıym ve geçtiğimiz hafta düzenlenen Cebit
> bilişim fuarından bir adet pardus cd'si edindim ve sistemimde denemeye
> karar verdim. Sistemimde 80 + 300 Gb iki adet sata disk mevcut. Pardus
> kurulumu yaparken bu disklerdeki dataların başına bir hal gelmemesi için
> ikisini de çıkartıp elimde boşta duran 13 GB'lık bir diske kurulum yaptım.
> Kurulum hatasız gerçekleşti ve Pardus'u kullanmaya, öğrenmek için
> karıştırmaya başladım. bir gün sonra 300 Gb kapasiteli, içinde film, oyun,
> müzik arşivi ve önemli eğitim dökümanlarımın bulunduğu sata diski de
> [...]

Anlattığınız hikayeye göre _kurulumdan sonra_ siz farkında olarak ya da
olmayarak diskinizi kendiniz bölümlendirmişsiniz ve/veya formatlamışsınız.

Pardus kurulduktan sonra bir daha hiçbir disk sürücü üzerinde bölümlendirme
işi yapmaz, ne yaptığınızı hatırlamadığınız sürece sorunun ne olduğunu
bulmamız ve size yardımcı olmamız mümkün değil. Kurulum sırasında diskleri
çıkartmamış, yanlış diski seçmiş yada kurulum sonrası bölümlendirmiş
olabilirsiniz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/