[Pardus-kullanicilari] 280 GB Data'm uçtu :(

Talat Taşkın talat.taskin at gmail.com
16 Eyl 2006 Cmt 17:13:16 EEST

Öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim Çağlar bey,

Ben Arçelik Eskişehir Buzdolabı İşletmesi'nde Bilgi Sistem teknisyeni olarak
çalışmaktadım ve bilgisayar donanın konusunda gerçekten yeterli bilgiye
sahibim.

1. Pardus'u kurmaya başlamadan önce 80 GB ve 300 GB'lık harddisklerimin hem
data hem de power kablolarını çıkardım.

2. Pardus'u 13 GB'lık IDE bir diske kurdum, 1 gün boyunca kullandım.

3. 2. Gün, 300GB'lık diskin içindeki mp3'lerin pardusta nasıl çalıştığını
görmek için, bilgisayarı kapattım, 300 GB'lık diskin Sata ve Power
kablolarını taktım, sistem açıldı. Ama 300 GB olan diskimi 13 Gb'lık bir
disk gibi gördü, içini açmak istediğimde, "can not mounth" gibi bir hata
verdi. (Şu anda hatayı tam olarak almak için diskimi *tekrar takmayacağım*,
belki hala kurtulma şansım vardır)

4. Diske ulaşamayınca, windows'a geri döndüm ve acı süprizle karşılaştım..

İnanın bana ne yaptığımı hatırlıyorum...

Bir öneriniz varsa deneyebilirim..

yardımınız için teşekkürler.