[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta XGL Desteði Var mý

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Eyl 2006 Per 01:48:05 EEST

Bence ondan önce pardusta gnome un kullanılması seçenekler arasına girmesi
daha iyi olur, ardından da
xgl kullanılabilmesi gelebilir. esas sorun daha önce dediğim gibi xgl in
kararlı olmaması, bu yüzden pardusun
hedeflediği kesime deneme aşamasındaki bir masaüstünün sorun çıkarması hiç
iyi olmayacaktır ...

14.09.2006 tarihinde Erdem Tezcan <erdem_tezcan at yahoo.com> yazmış: