[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta XGL Desteði Var mý

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
14 Eyl 2006 Per 09:15:41 EEST

xgl birçok efekt, görsellik, saydamlık, 3 boyut vs.. den oluşuyor, bunun
bilgisayar kullanımını kolaylaştıracağı yada günlük hayatın bir parçası olup
olamayacağı tartışılır ama diğer birtakım işletim sistemleri tarafından
linux tabanlı sistemlerin en büyük eksikliği olarak görülen "görsellik"
alanında iyi bir cevap olacaktır. isteğe bağlı kontrol panelinde bir seçenek
olarak sunulması, ve sadece, isteyenlerin deneyip, evet denedim gerçekten
oluyormuş deyip susması xgl'nin pardus'a ve diğer linux dağıtımlarına dahil
edilmesine değer bence..

diğer yandan xgl'nin sorunlu olduğu gerçeğini ve Pardus'un xgl den önce
başarması gereken çok daha fazla şey olduğunu da kabul ediyorum.. zaten
geliştiriciler istenen olgunluğa eriştiğinde xgl'i ve diğer teknolojileri de
dahil edeceklerdir..

--
Ayan Öztürk

mail: ayanozturk at gmail.com