[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta XGL Desteği Var mı

Erdem Tezcan erdem_tezcan at yahoo.com
14 Eyl 2006 Per 01:35:28 EEST

Fakat seçime baðlý olarak etkinleþecek olarak ayarlanýrsa bu destek insanlara daha özgür ve geniþ bir iþletim sistemi sunulmuþ olur. Mesela öntanýmlý olarak xgl deðil de normal X gelir fakat isteyen kiþi xgl'yi etkinleþtirebilir. Böyle birþey olsa çok daha iyi olmaz mý?

Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> wrote: daha önce forumda olmadýðý konusunda bilgiler okumuþtum. bir kaç daðýtýmda (ubuntu, suse ve koraroa-live)
denemiþ birisi olarak da olmamasýnýn daha doðru olduðu kanaatindeyim. çünkü xgl daha deneme aþamasýnda
olduðundan ve de gnome masaüstüne daha uygun olduðundan kararlý olana kadar da kde kullanan pardusta
olmamasý normaldir, bu benim fikrim... bilmeyen koraroa live daðýtýmýný deneyebilir (iso.linuxquestions.org dan
indirilebilir)  þu an en kararlý olarak bu daðýtým xgl bulundurmaktadýr diye biryerlerde okumuþtum.

iyi çalýþmalar

13.09.2006 tarihinde Erdem Tezcan <erdem_tezcan at yahoo.com> yazmýþ:

 Merhaba arkadaþlar. Pardusta XGL desteði var mý varsa nasýl etkinleþtirebilirim