[Pardus-kullanicilari] update sorunu ve postgresql

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 15:34:01 EEST

25 Eki 2006 Çar 15:30 tarihinde, Abdullah Genç şunları yazmıştı:
> MEesSA data # pisi install php
> Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler yükseltilecek:db3
> python db4 mkinitramfs hdparm coreutils
> Program sonlandırıldı.
> Paket php bulunamadı
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
> Aynı hatayı pisi it postgresql dediğimde göryorum.

Php ve postgresql isimli paketler depoda hiçbir zaman olmadı.

[caglar at zangetsu][~]> pisi la | grep php
mod_php         - Dinamik HTML sayfaları oluşturmak için kullanılan bir
programlama dili
php-cli         - PHP is an HTML-embedded scripting language. The goal of the
language is to allow web developers to write dynamically
[caglar at zangetsu][~]> pisi la | grep postgre
gambas-gb-db-postgresql - db.postgresql için gambas bileşen paketi
postgresql-doc  - Postgresql documents
postgresql-lib  - Essential shared libraries for any PostgreSQL client program
or interface
postgresql-odbc - PostgreSQL ODBC driver
postgresql-pl   - PL/Perl, PL/Tcl and PL/Python procedural languages for the
backend
postgresql-python - Python interface for PostgreSQL database
postgresql-server - Güçlü bir açık kaynaklı ilişkisel veritabanı sistemi
qt-sql-postgresql - Qt C++ uygulama geliÅŸtirme platformu
qt4-sql-postgresql - Qt araç takımı, sürüm 4

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/