[Pardus-kullanicilari] update sorunu ve postgresql

Abdullah Genç abdullah.genc at gmail.com
25 Eki 2006 Çar 15:30:32 EEST

Kötü bi gündeyim galiba
Update yapmadan önce posgresql ve php çalışıyordu.
Bu sabah update yapmaya kalktığımda başıma gelmeyen kalmadı.Postgresql ve
php gitti.

MEesSA data # pisi install php
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler yükseltilecek:db3
python db4 mkinitramfs hdparm coreutils
Program sonlandırıldı.
Paket php bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
Aynı hatayı pisi it postgresql dediğimde göryorum.

Herneyse geri gelirler. Bu gün galiba depoda bir sorun var galiba?
Benim bi sorum daha var. Daha önce başka bir ortamda php üzerinde çalıştım
ve mysql kullanıyordum.
Oradaki dizini komple kopyalamıştım şimdi onları nasıl tekrar
kullanabileceğim ve apache css'i görmüyor galiba yazılar komle değişti.
Türkçe harfleride okumuyor.
Teşekkürler.