[Pardus-kullanicilari] update sorunu ve postgresql

Abdullah Genç abdullah.genc at gmail.com
25 Eki 2006 Çar 16:00:07 EEST

Haklısınız aslında bende tam olarak ifade edemedim.Daha öncede bahsettiğim
gibi bu linux dünyasında yeniyim, neyin ne olduğunu tam olarak bilincinde
değilim.
Neyse ben gene de şunu söylemek istiyorum.
Dediğiniz gibi  pisi la | grep  postgre  dediğimde  sizinde saydıklarınız
çıkıyor.  Fakat
pisi search postgresql dediğimde  postgresql-server ve postgre-srv depoda
buluyor fakat yüklü değil diyor, bende pisi it postgresql-server dedim ve
yine o meşhur hata çıktı.

MEesSA / # pisi install postgresql-server
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler yükseltilecek:db3
python db4 hdparm coreutils
Bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kurulacaktır:
python coreutils hdparm postgresql-server db3 db4
Paket(ler)in toplam boyu: 8.11 MB
Paket python, pardus-1.1 deposunda bulundu
Program sonlandırıldı.
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/python-2.4.4-20-12.pisiindirilemiyor;
HTTP
Error 404: Not Found
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
Daha önce service dediğimde servisler arasında postgresql-srv gözüküyordu ve
onu "on" hale getirmiştim, şimdi baktığımda ise gözüken bir şey yok.
Acaba sorun nerede ?
Teşekkürler.