[Pardus-kullanicilari] pisi bozuldu

Yılmaz Bilgili ybilgili at yahoo.com
15 Eki 2006 Paz 13:18:41 EEST

On Sun, 15 Oct 2006 11:21:36 +0300
Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> wrote:

> 15 Eki 2006 Paz 10:33 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:
> Disk alanınızın boş olduğundan emin olun. Problemin oluşma sebebi bu olabilir.
> Boş yeriniz var ise /var/db/pisi altındaki tüm dosyaları silin ve ardından
> pisi rdb komutunu çalıştırın.
>
> - Faik

Artık şöyle birşey oluyor:

* 'libXinerama' veritabanına ekleniyor... Tamam.
* 'libXdamage' veritabanına ekleniyor... Tamam.
* 'libXrandr' veritabanına ekleniyor... Tamam.
* 'libXfont' veritabanına ekleniyor... Program sonlandırıldı.
'/var/lib/pisi/package/libXfont-1.2.2-1/files.xml' dosyasının XML sözdizimi geçersiz
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
pardus pisi #