[Pardus-kullanicilari] OpenGL çalýþmýyor

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
15 Eki 2006 Paz 13:04:47 EEST

Son güncellemelerden ve XORG terfisinden sonra aynı problem benin dizüstü
bilgisayarımda da var..
Ekran kartım, LSPCI çıktısında "VGA Compatible controller:Intel
915GM/GMS/910ML Express Graphics Controller"  olarak görülüyor..

Ayrıca, Alpha2'de gayet iyi çalışan Wireless Kartım, Alpha3
güncellemelerinden sonra çalışmadı..Bu son güncellemeleri yaptıktan sonra
hala çalışmıyor..
Wireless kartım : Intel Corporation PRO/Wireless 2200BG   olarak görünüyor..

Kolay gelsin, Teşekkür ederim..

Osman YG