[Pardus-kullanicilari] pisi bozuldu

Yılmaz Bilgili ybilgili at yahoo.com
15 Eki 2006 Paz 11:37:06 EEST

On Sun, 15 Oct 2006 11:21:36 +0300
Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> wrote:

> 15 Eki 2006 Paz 10:33 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:

> Disk alanınızın boş olduğundan emin olun. Problemin oluşma sebebi bu olabilir.
> Boş yeriniz var ise /var/db/pisi altındaki tüm dosyaları silin ve ardından
> pisi rdb komutunu çalıştırın.
>
> - Faik

Söylediklerinizi yaptım. Enson söyledikleri şunlar:

pardus-1.1 isimli depo sisteme eklendi.
* 'pardus-1.1' isimli depo yeniden inşa ediliyor... Tamam.

Ardından yeniden pisi up yaptım ama sonuç yine aynı oldu. pisi rdb de aynı.

Diskte de yer sıkıntısı sanıyorum yok:
# df -h
Dosyasistemi          Boy   Dolu Boş   Kull%Bağlanılan yer
/dev/sda1             9,7G  5,1G  4,2G  55% /
/dev/sda3             4,9G  4,0G  599M  88% /home
none                  506M     0  506M   0% /dev/shm