[Pardus-kullanicilari] alfa3 iso da değişiklik yapmak

Nihad Karslı enki at r-3.org
4 Eki 2006 Çar 16:05:04 EEST

03 Eki 2006 Sal 16:45 tarihinde, Selim Tavşan şunları yazmıştı:

Hayır yok. Pardus 1.1 Alpha2 kullanıcıları sistemlerini güncellemeleri
halinde Alpha 3 kullanıyor olacaklar.

peki bu sistemimizi guncelledikden sonra alfa3 adında iso cd sini
sistemimizden nasıl üretebiliriz.Birde affınıza sığınarak elimizde bir
alfa3 olsun biz bu alfadaki oyun vsr paketleri kaldırıp wine i ontanımlı
hale getirip bir 2 de dirty program içine atıp kurulum cd sini nasıl
elde edebiliriz.Eğer oruçlu iseniz lütfen iftardan sonra yanıtlayın.  :)