[Pardus-kullanicilari] Pardus Paketleri

süleyman esen suleymanesen at gmail.com
4 Eki 2006 Çar 16:46:20 EEST

Arkadaşlar bugün bir mail aldım ve bunu sizlerle paylaşayım dedim ve
yorumları almak istedim.

Selam ve Saygılarımla,

Hocam,Malumunuz olduğu Pardus işletim sistemimiz ilerliyor.Şu anda
1.1kurulan ve
1.1. Cebit sürümü kullanımda ağda indirdim,kullanıyorum.Her şey iyi güzel de
Devlet Dairelerinde kullanılmasına ihtiyaç duyulan paket programların(Mesela
Sevk Kâğıdı düzenleme,Personel Takip Programı,Okul programı,Personel ve
Öğrenci işleri programı gibi programların )mevcut bululnduğu bir Pardus
Program CD si veya Ağ da Pardus Programları adı altında toplanarak
indirebileceğimiz bir programlar paketi oluşturulamaz mı?Şimdi linux adı
altında ağ dan indirdiğim programların hangisinin Pardus'da çalııp
çalışmadığını bilemiyorum.Meselâ dairedeki bilgisayara Pardus kurmak
istiyorum.Bu paket program meselesi yüzünden kuramıyorum.Bunu Uludağ'a da
ilettim.Diyorum ki madem pardus Türk İşletim sisemi o halde Pardus'u
tanıtmanın bir yolu da bu paket programların Pardus programları adı altında
toplanması olarak kabul ediyorum.Bu paket programlar CD halinde veya ağ da
indirilebilir halde olursa Pardus daha çok kullanıcıya
ulaşacaktır.Üniversite Bilgisayar topluluğu olarak bu Pardus Paket
programlarına bir el atabilirseniz.Daha çok kimseye
ulaşacağız.Özellikledevlet dairelerinin bu programlara çok ihtiyacı
var.

Kolay gelsin.

Saygılarımla,

--