[Pardus-kullanicilari] ne kadar kaldı?

Rahmi Lale rahmi.lale at biotech.ntnu.no
4 Eki 2006 Çar 12:31:34 EEST

Selamlar,

Bu tür sabırsızlık iletlileri gönderme merakım olmasa da evdeki Windows mızıklamaya başladı. Daha önce de pardus 1.0'ı yükseltmek istediğimi iletmiş ve Doruk'tan şu cevabı almıştım:

> 1.1 alfa surumune gecmeye karar verirsen, en azindan yeni bir test
> surumunun cikmasini bekle bence; bircok gelistirme yapildi 1.1a2
> ciktigindan beri.

Canım da onca külfete girip yeniden Windows yüklemek istemiyor. E niye var olan Pardus ile geçinemiyorsun diye soran olur ise, geçenlerde bir şekilde yanlış priz çekme davasından makina Pardus ile çalışırken kapandı. Eleman açılırken sonsuz Pardus kurmaya başladı velhasıl Pardus açılmıyor, ben de win ile hayatıma devam ediyordum ki o da mızıklamaya başladı (sanırım 5 yıl oldu, daha tazelemedim kendisini, kızmıyorum).

Bu bahane ile tutarlı sürüme ne kaldı diye fütursuzca soruyorum?

Muhabbetle.

--

Rahmi Lale
NTNU,
mailto:rahmi.lale at biotech.ntnu.no

Simplicity is making the journey of this life with just baggage enough.
-Charles Dudley Warner, editor and author (1829-1900)