[Pardus-kullanicilari] Alpha3 ve Hayal Kýrýklýðý

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Eki 2006 Çar 15:13:12 EEST

03 Eki 2006 Sal 22:14 tarihinde, Eyup Ersan şunları yazmıştı:
> [...]
> bölümünü görüyor. 1GB' lık Toshiba USB Belleğimi takınca onu otomatik
> görüyor..Fakat bu kez Sistem simgesine tıklayınca, pardus sadece Toshiba
> belleğimin bilgilerini görüntülüyor..Kendi disk alanlarını
> göstermiyor..Ayrıca Alpha3' ten sonra, daha evvel olmayan yaklaşık 250
> MB'lık dosya sistemi TMPFS olan  /dev/shm  adlı içi boş bir disk alanı
> oluşturulmuş.. Önceden çok iyi çalışan Kablosuz Ağ'ım şimdi çalışmıyor.. Ağ
> Yapılandırmasından baktığım zaman Wireless Aygıt'ım görünmüyor..LSPCI
> komutu ile kablosuz ağ aygıtımı görüyorum..

Hata raporu olarak girdiniz mi bunlar ben göremedim de? Yok hata raporu olarak
girmedi ve girmeyeceksenizde Alpha kullanmayı bırakın lütfen, alpha test
edilsin diye dışarda siz günlük işlerinizi üzerinde yapın diye değil daha
bunu anlatmak için ne yapmamız gerekiyor anlamıyorum acaba ramazan
davulcuları ile anlaşıp mahaller aralarında mı anons ettirsek?

> Pardus'un kararlı sürüme giderken, önceki Alfa sürümlerini aratır bir
> görüntü sergilemesi beni hayal kırıklığına uğrattı..Sistemde öyle aman aman
> tarzı bir değişiklikte yapılmamış..

Nasıl karar verdiniz buna? İkonlar falan değişmeyince değişiklik yapılmamış mı
oluyor?

> Bir ara Çağlar Bey, "Kararlı sürüme
> giden yolda gerekirse sistemdeki bazı şeyleri kırar, değişikliğe uğratırız"
> mealinde bir şeyler söylemişti..Gerçekten de sistemin kafasını gözünü iyi
> kırmışsınız..Her geçen gün daha iyiye gitmesi gereken Pardus sanki geri
> gitmeye başlamış..

> Hataların düzeltildiği, daha iyi bir Pardus'a Ulaşma dileklerimle saygılar
> sunarım...

Rapor eden olmazsa o hatalarda düzelmez kendi kendilerine değil mi?, mesela
bende sorunsuz çalışıyor alpha3?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/