[Pardus-kullanicilari] Alpha3 ve Hayal Kırıklığı

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
5 Eki 2006 Per 00:58:44 EEST

Öncelikle yapılan eleştirilere tahammülsüzlüğün ve agresif cevabınızın
nedenini anlayabilmiş değilim..
Niye yapılan eleştirilere böyle garip cevaplar veriliyor..

1-) Alpha3 'ü yeni kurdum..İlk izlenimlerimi söyledim..İşlerimin yoğunluğu
nedeni ile hata girmeye vaktim olmadı..
2-) Benzer hataların diğer kullanıcılarda da görülüp görülmediğini
bekledim..
3-) Open Office sürümünü 2.0.3' ten 2.0.4'e yükseltmek v.b işlemler sistemde
değişiklik manasına mı geliyor..
4-) Kurduğum ve kullandığım sürümün Alpha olduğunu biliyorum..Ramazan
Davulcusuna gerek yok..
Sırf bu iş içim okulumda 1 masaüstü ve dizüstü PC'yi, ve evimde de iki adet
dizüstü PC'yi günlük kullanım haricinde
Alpha testi için ayırdım..
5-) Alfa-1 de meydana çıkan hatalar Alfa-2 de düzeltildi..Yine bir
geliştirici arkadaşımızın deyimiyle
"Alpha-2 zaten yeterli kararlılığa ulaştı" (Bakınız e-posta listesi -
söyleyen Meren)  mesajından sonra insanların Alpha-3'te, önceki sorunların
çözülmüş olduğunu görmek istemeleri hatamı..Kurulamayan yazıcılar,
tanınmayan USB Web CAM'ler, kullanılamayan USB Modemler v.b
sorunlar Alfa-3'te çözülmüş olması gerekirken, daha fazla sorun çıkması,
Alfa-3'ün sorun çıkarma yönünde daha da geliştirildiğini göstermezmi..
6-) İnsanları bu şekilde incitirseniz, aşağılarsanız kimse hata mata
girmez..Bu testleri yapan insanlar tamamen gönüllü..ve bu işler için
ADSL bant genişliklerini ve zamanlarını hiçbir karşılık beklemeden bitirip
tüketmektedirler..
7-) Sizde alfa-3'ün düzgün çalışması, herkeste düzgün çalışacağı anlamına
gelmiyor maalesef..

Bu şekilde yazmak istemezdim..Gruptaki arkadaşlardan ve tüm
geliştiricilerden özür dilerim..Ama sizin üslubunuza
yine sizin üslübunuz tarzında verilmiş bir cevap olduğunu görmeniz için
yazıldı..

Çalışmalarınızda başarılar dilerim..

Hata raporu olarak girdiniz mi bunlar ben göremedim de? Yok hata raporu
olarak
girmedi ve girmeyeceksenizde Alpha kullanmayı bırakın lütfen, alpha test
edilsin diye dışarda siz günlük işlerinizi üzerinde yapın diye değil daha
bunu anlatmak için ne yapmamız gerekiyor anlamıyorum acaba ramazan
davulcuları ile anlaşıp mahaller aralarında mı anons ettirsek?

> Pardus'un kararlı sürüme giderken, önceki Alfa sürümlerini aratır bir
> görüntü sergilemesi beni hayal kırıklığına uğrattı..Sistemde öyle aman
aman
> tarzı bir değişiklikte yapılmamış..

Nasıl karar verdiniz buna? İkonlar falan değişmeyince değişiklik yapılmamış
mı
oluyor?

> Bir ara Çağlar Bey, "Kararlı sürüme
> giden yolda gerekirse sistemdeki bazı şeyleri kırar, değişikliğe
uğratırız"
> mealinde bir şeyler söylemişti..Gerçekten de sistemin kafasını gözünü iyi
> kırmışsınız..Her geçen gün daha iyiye gitmesi gereken Pardus sanki geri
> gitmeye başlamış..

> Hataların düzeltildiği, daha iyi bir Pardus'a Ulaşma dileklerimle saygılar
> sunarım...

Rapor eden olmazsa o hatalarda düzelmez kendi kendilerine değil mi?, mesela
bende sorunsuz çalışıyor alpha3?