[Pardus-kullanicilari] Alpha3 ve Hayal Kırıklığı

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
3 Eki 2006 Sal 22:14:57 EEST

Alpha3 ' ü dizüstü bilgisayarıma kurdum..Önceden Alfa 1.1-2 sürümü yüklüydü ve herşey normal çalışıyordu..
CD-ROM ve Windows bölümlerini mount etmiyor..Masaüstündeki Sistem simgesine tıklayınca Pardus sadece kendi disk bölümünü görüyor.
1GB' lık Toshiba USB Belleğimi takınca onu otomatik görüyor..Fakat bu kez Sistem simgesine tıklayınca, pardus sadece Toshiba belleğimin
bilgilerini görüntülüyor..Kendi disk alanlarını göstermiyor..Ayrıca Alpha3' ten sonra, daha evvel olmayan yaklaşık 250 MB'lık dosya sistemi
TMPFS olan  /dev/shm  adlı içi boş bir disk alanı oluşturulmuş.. Önceden çok iyi çalışan Kablosuz Ağ'ım şimdi çalışmıyor..
Ağ Yapılandırmasından baktığım zaman Wireless Aygıt'ım görünmüyor..LSPCI komutu ile kablosuz ağ aygıtımı görüyorum..

Pardus'un kararlı sürüme giderken, önceki Alfa sürümlerini aratır bir görüntü sergilemesi beni hayal kırıklığına uğrattı..Sistemde
öyle aman aman tarzı bir değişiklikte yapılmamış..Bir ara Çağlar Bey, "Kararlı sürüme giden yolda gerekirse sistemdeki bazı
şeyleri kırar, değişikliğe uğratırız" mealinde bir şeyler söylemişti..Gerçekten de sistemin kafasını gözünü iyi kırmışsınız..Her geçen gün daha
iyiye gitmesi gereken Pardus sanki geri gitmeye başlamış..

Hataların düzeltildiği, daha iyi bir Pardus'a Ulaşma dileklerimle saygılar sunarım...

Eyup Ersan SÜLÜN
MEB Eğitici Bilgisayar Formatörü
Elektronik Teknik Öğretmeni
http://eyupersan.googlepages.com