[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

selim ok selimok at gmail.com
4 Eki 2006 Çar 19:02:45 EEST

Bundan 2-3 ay önce ilk alfa sürüm ciktiginda bu konu tartisilmisti, o zaman
bunun sancili bir dönem oldugunu ve bu bilinc insanlara yerlesinceye kadar
bu serzenislerin sürecegini söylemistim. Sanirim bikmadan usanmadan söylemek
gerek.
Allah gelistiricilere ve listeyi takip edenlere sabir versin. Alfa
kullanicilarida lütfen biraz daha duyarli olsun. Özellikle bir isletim
sisteminin tek degiskenli bir denklem olmadigini hatirlatmakta fayda var.
Bir kac degil onlarca belki yüzlerce degiskenden olusan bir denklem tasavvur
etmek gerekiyor. Her birinin denklemin sonucunda kücük yada büyük etkileri
var. 2 degiskene bakip sonuca varamayiz. Umarim düsüncelerimi dogru
anlatabilmisimdir. Bu arada yukarida yazdiklarimdan kimse yanlis bir sonuc
cikarmasin kimseye kizmak gibi bir hakkim yok.

Iyi calismlar,
Selim

04.10.2006 tarihinde Serbulent UNSAL <serbulentu at gmail.com> yazmış: