[Pardus-kullanicilari] Grub menusunde PardusBeta ve PardusBeta2 gorunuyordu

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
29 Kas 2006 Çar 14:48:43 EET

Evet o çekirdek sürümü de hala bilgisayarda bulunuyor beta 2 de
karşılaşacağınız sorunlar neticesinde ona da dönebilirisiniz. Grub'u
kalabalıklaştırmak dışında size bir zararı yok örneğin şu an bilgisayarımda 3
işletim sistemi var ve grub'da da 7 seçenek mevcut

29 Kas 2006 Çar 14:45 tarihinde, cem sonmez şunları yazmıştı: