[Pardus-kullanicilari] Grub menusunde PardusBeta ve PardusBeta2 gorunuyordu

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
29 Kas 2006 Çar 14:45:10 EET

Merhaba

Birkac gun once pardus Beta2 yi pisi yi guncellerken indirdim ancak baska
herhangi birsey yapmadım.
Bilgisayarı actıgımda grub menusunde  "pardus Beta" ve "pardus Beta2" gibi 2
secenek cıktı.
Bu gorunumu engellemek icin /boot/grub/grub.conf dosyasında Pardus Beta
titlel'i olan kısmın tamamını sildim daha sonra bu secenek grub menusunde
tekrar cıkmadı ama ben pardus un daha onceki surumu halen bilgisayarda
duruyor sanırım degil mi?
Pardus Beta2 varken pardus Beta'nın gene bilgisayarda kalması sanırım
gereksiz.Acaba ben yanlıs mı dusunuyorum yoks.
Bir fikri olan varsa,yardımcı olursa sevinirim..

Tesekkurler...