[Pardus-kullanicilari] Usb bellek otomatik bağlanmıyor

Onder OZ oz_o at yahoo.com
29 Kas 2006 Çar 15:28:14 EET

Selam,

Windows uzerinde FAT32 formatlandiginda sorun olusturabiliyor -ozellikle 1 GB disklerde. Bunun icin ben kendi flash disklerimde pardus'ta diskin partitionunu tamamen ucurup sonrasinda mkfs.vfat ile olusturdugum zaman hic bi sorun cikartmamisti.

umarim yardimci olur,

Onder "Yumurcak" OZ
Http://www.gundebir.net - Klavye Mahsulleri Ofisi
"Ofis milletin kara gun dostudur."