[Pardus-kullanicilari] ntfs-3g diskimi gormuyor

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
23 Kas 2006 Per 19:08:47 EET

Merhabalar

Ya ben pardus beta'ya basladım baslayalı belki de surekli olarak duran tek
sorun ntfs-3g olan diskimdir belki.
Isin garibi ise surekli farklı hatalarla karsıma geliyor bu adam.Bir bakıyon
bi sorun yok,bir bakıyorsun tamamen erisimi engelliyor.
Sysstem'den direk ntfs-3g diskime girmeye calıstıgımda
fusermount: mount failed: No such device Failed to create FUSE mount point.
Retry to create FUSE mount point ...
 FATAL: Module fuse not found. fusermount: mount failed: No such device
Failed to create FUSE mount point. Unmounting /dev/sda5 ()
hatasını veriyor.
Home'dan media icine girdigimde de icinde birsey yok olarak
gozukuyor.Masaustune bir bag koymustum o diske ait,ona tıkladıgımda ise
/media/disk dosya veya dizini mevcut değil. Yardımcı olabilecek birisi varsa
cok sevinirim.

Tesekkurler...