[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Kas 2006 Per 18:33:50 EET

Arkadaşlar
Pardus 1.0 ı ilk kurduğum Şubat 2006 da Hp Psc 1315 Yazıcımı tanıtıp çıktı
alana kadar bu listeyi bayağı meşgul etmiş akabinde çıktı alabildiğim
yazıcıma open officede çıktı alamayınca tekrar yardımlarınıza gerek
duymuştum.Pardus 1.1 Alpha 1 de printer sorunu yaşamamış birtek Pardus
1.0da ilk başlarda iki hard için grub uğraşısından sonra
1.1 alpha 1 de artık benim için sorun teşkil etmeyen grub problemiyle
karşılaşınca aşmak o kadar zor olmadı alpha ve alpha 3 de Printer tekrar
çıktı vermemesi sistemin alpha ve deneme oduğu için beni fazlaca
kaygılandırmamış alpha 3 ün 3 Kasım deneme sürümünden itibaren tekrar
yazıcım işlevselliğine kavuşmuş olarak bu güne yani Kararlı sürümden bir
öncesi Arifesine yani beta 2 ye bir kalaya erişmiş bulunmaktayız.Bu listeye
ilk maillerimi atmağa başladığımda amatör ve Linux u hiç kullanmamış
acemiydim.Listede maillerime bıkmadan usanmadan yanıtlayan sizler sayesinde
acemi amatörlükten bir üst basamağa geçmiş usta acemi amatör kullanıcı
oldum.Gelen mailleri okudukça hepimizin nekadar Pardusumuza sarıldığına
ondan belki sınırlarının (Tabi şu anki sınırlarının) üstesinde talepler ve
karşılaştığımız sorunlara çarçabuk çözüm yaratmasını istiyoruz.Tabi Pardus
dediğimde Onu bizlerin kullanımına kazandıran arkasındaki ekibi kastettiğimi
anlıyorsunuzdur.Daha 1 yaşını doldurmamış Yerli işletim sistemimiz Pardus
Linux tabanlı çok öncelerden kullanıcıların faydalanmasına sunulan
abilerinden hiçde geri kalmadığını onların geniş kadro ve zaman
imkanlarından mahrum olarak çıktığı yolda bizlere göstermiş oldu. Siz
arkadaşlarımdan tek isteğim arasıra sabırsızlık göstererek geliştirici
arkadaşlarımızın streslerini arttırmamaktır.Bu sistemi geliştirip bizlerin
kullanımına açan Pardus ekibi her şeyin en iyisini ve en mükemmelini yapmak
için gecelerini gündüzlerine katıyor bizlerse ortaya çıkan olgulaşmış
meyvenin tadına varıyoruz.Beta 2 Arifesine Sait Faik anısıyla başlamak
düşüncesi bile insanı bir hoş ediyor.Beta 2 yi Sait Faik kod adıyla bizlerin
kullanımına sunacak ekibe,  onlara dışardan destek veren arkadaşlara ve
sizlere teşekkürler.
Saygılar