[Pardus-kullanicilari] ntfs-3g diskimi gormuyor

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
23 Kas 2006 Per 20:34:13 EET

Merhaba;

23 Kas 2006 Per 19:08 tarihinde, cem sonmez şunları yazmıştı:
> Merhabalar
>
> Ya ben pardus beta'ya basladım baslayalı belki de surekli olarak duran tek
> sorun ntfs-3g olan diskimdir belki.
> Isin garibi ise surekli farklı hatalarla karsıma geliyor bu adam.Bir
> bakıyon bi sorun yok,bir bakıyorsun tamamen erisimi engelliyor.
> Sysstem'den direk ntfs-3g diskime girmeye calıstıgımda
> fusermount: mount failed: No such device Failed to create FUSE mount point.
> Retry to create FUSE mount point ...
>  FATAL: Module fuse not found. fusermount: mount failed: No such device
> Failed to create FUSE mount point. Unmounting /dev/sda5 ()
> [...]

Sisteminizdeki paketlerin güncel olduğundan ve sistemi açtığınız kernel ile
kurulu olan kernel paketinin sürümünün aynı olduğundan emin olun - kontrol
etmek için uname -a ve pisi info kernel komutlarının çıktılarını
karşılaştırabilirsiniz. Şu anda güncel sürüm kernel, version: 2.6.18.3,
release: 62, build 27 (2.6.18.3-62)

Önümüzdeki sürümden sonra bu kontrollerle ayarlar otomatik yapılacağından ve
sisteminizdeki disklerin eklenmesiyle ilgili yeni bir betik geleceğinden
böyle bir sorun olmayacak.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... the greatest trick devil pulled was convincing the world that he
    doesn't exist. - kayzer soze