[Pardus-kullanicilari] Son guncelleme - kernel - ? ?

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
23 Kas 2006 Per 01:55:03 EET

Merhabalar
kernel sürüm numarasının /boot/grub/menu.lst'ye ekleyen programcık
yeni tamamlandı sanırım son güncellemelerinizden sonra çalışmaya başlayacaktır.
(ki bahsettiğiniz güncellemede bende elle /boot/grub/menu.lst yi düzenlemiştim)
ilgili hata yani menu.lst nin güncellenmesi konusu bugun yeni fixed
olarak işaretlendi.