[Pardus-kullanicilari] Kernel güncellenmesi

Fatih Genç komuthan at gmail.com
23 Kas 2006 Per 02:04:48 EET

Birkaçgün önce kernelı güncelledim 2.6.18.2-59 dan 2.6.18.2-60 yükseldiğini
sandım ama bi şekilde tesadüfen kernelın değişmediğini farkettim menu.lst yi
düzenleyerek yeni kernela geçtim fakat bir kernel güncellenince eskkisi
neden sistemde duruyor onu çözemedim daha önce kullanığım dağıtımlarda
mesela slackware kernelı güncellemek demek eskisini kaldırıp yerine yenisini
kurmak demekti fakat bu pardusta neden böyle değil hala sistemde 2 adet
kernel bulunuyor ve kurulu paketlere baktığımda ise sadece bir adet kernel
paketi görüyorum bu bir hatamıdır hata değilse böyle olmasının sebebi nedir
Teşekkürler
Fatih genç
--
Fatih Genç