[Pardus-kullanicilari] Birkac genel soru

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
20 Kas 2006 Pzt 19:00:42 EET

Merhaba

20 Kas 2006 Pts 02:43 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Yalniz Kdesktop konusunda neden rahatsiz oldugumu anlatayim, mesela Paket
> Yöneticisi de birden fazla paket yüklüyor, ama bunu sirayla yapiyor, zaten
> Kdesktop'un indirdigi seyler oldukca kücük ve sirayla tek bir pencerede
> indirilse, daha iyi gözükür. Böyle olunca insan sasiriyor, acaba ayni seye
> yanlislikla 10 kere mi bastim diye. Hata demiyelimde, iyilestirme istegi
> olarak görelim, tabi mümkünse.

package-manager örneği olmamış :) bir paket yöneticisi asla paketleri aynı
anda kurmak/indirmek gibi bir işlem yapamaz.

KDesktop'ın o kısmını istediğiniz şekilde değiştirmek teknik olarak yanlış
olacak ve fazlasıyla zahmetli bir iş olacak.

Sevgiler
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org