[Pardus-kullanicilari] Birkac genel soru

selim ok selimok at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 02:43:25 EET

Ahmet Bey, verdiginiz bilgilendirici cevaplar icin tesekkür ederim.
Özellikle Vpnc konusunda cildirmak üzereydim.
Yalniz Kdesktop konusunda neden rahatsiz oldugumu anlatayim, mesela Paket
Yöneticisi de birden fazla paket yüklüyor, ama bunu sirayla yapiyor, zaten
Kdesktop'un indirdigi seyler oldukca kücük ve sirayla tek bir pencerede
indirilse, daha iyi gözükür. Böyle olunca insan sasiriyor, acaba ayni seye
yanlislikla 10 kere mi bastim diye. Hata demiyelimde, iyilestirme istegi
olarak görelim, tabi mümkünse.

Iyi calismalar,
Selim

20.11.2006 tarihinde Ahmet AYGÜN <ahmet at pardusman.org> yazmış: