[Pardus-kullanicilari] Birkac genel soru

selim ok selimok at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 20:40:34 EET

Neyse bu 'sorun'u (KDesktop'un cok pencere acmasi) yalnizca ben kafama
taktigima göre, unutabiliriz. Ancak dün girdigim 4157 numarali hata
kapatildi ve listede konusulmasinin daha akillica olacagi söylendi. Nedendir
bilmem ama gelistirici ekipten Koray bey, pardus'un iyi izlenim birakma gibi
bir derdi olmadigini söylemis. Aslinda bunun icin yeni baslik acmaliydim,
ama eger istenirse acariz yoksa, ortaligi ayaga kaldirmaya gerek yok.
 Bence pardus'un iyi izlenim birakma gibi bir derdi olmali, cünkü bu cok zor
bir is degil, cünkü zaten iyi izlenim birakiyor. Biraz pardus kullanan biri,
icerigini, kapsamini, kolay kullanimini ve tabiiki arayüzünün sirinligini
görüyor ve pardus'u seviyor. Yani pardus kisa zamanda iyi izlenim birakiyor.
Elbette bu izlenim birakma isi, ici bos disi güzel seylerde daha cok
karsimiza ciktigindan, sanki iyi izlenim birakmak kötü birseymis gibi
algilanabilir. Ama benim derdim, daha ilk bakista ask olayi. Olmasada olur,
ama olsa daha iyi olur. Pardus ilk acildiginda söyle arka planda etkileyici
bir duvar kagidi olsa fena mi olurdu? Söyleyeceklerim bu kadar.

Iyi calismalar,
Selim

20.11.2006 tarihinde Ahmet AYGÜN <ahmet at pardusman.org> yazmış: