[Pardus-kullanicilari] kernel 2-59 ve 2-60

yakup akgul akgul.yakup at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 13:00:35 EET

Selam;
Ben yeni kernel ile sistemimi açmak için halen "maxcpus=0" yazmak
zorundayım, yoksa açılmıyor. Maillerde geliştiricilerden bir tanesi
sanıyorum eski kernel sorunlu demişti. Yeni kernel ile de sistemimi açmak
için gruba ekleme yapmam gerekiyor.

Yeni kernelde ses kartım çalışıyor (ac97) eski kernelde acayip sesler
çıkıyordu. Gerçi bundan önceki kullandığım bütün dağıtımlarda problemsiz ses
alabildim, mandrake 9.0 haric :) betada günceleme yapmadan önce ses
alamıyordum.

Bende meraklandım şimdi aceba ne gibi iyileştirmeler olmuş  kernelde?

Görüşmek üzere..