[Pardus-kullanicilari] kernel 2-59 ve 2-60

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 11:15:08 EET

Arkadaşlar
Üç ayrı bölümde kurulu olan pardus 1.1 beta lardan ikisi eski kernel
2.6.18.2-59 biride kernel 2.6.18.2-60 denemek için birinde kernel i
yükselttim, diğerlerinde güncellemeler sonrası
yükseltmedim.Sistemleriaçtığımda her iki kernel le çalışan bölümlerde
erişim,çoklu ortam
uygulamaları ve çevre birimlerinde hepsinin muntazam işlevselliği beni
meraklandırdı eski kernel ile yükseltilen kernel arasında ne gibi bir fark
var acaba.Bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler.
Saygılar
Hüseyin Bilen