[Pardus-kullanicilari] Yazýcý Sorunu..

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 11:56:15 EET

Merhaba,

Öncelikle Sevgili geliştiricilerin ellerine sağlık..Gerçekten Pardus çok
güzel oluyor..Fakat Pardus kuran kullanıcıların en büyük
sıkıntısı yazıcı konusunda..Hazırlanan belgelerin yazıcıdan bastırılamaması
kullanıcıların yazıcılarını kullanmak için
 tekrar Windows ortamına dönmelerine yol açıyor..Örneğin, Evde Epson
EPL6200-L model yazıcı kullanıyorum..Fakat yazıcı listesinde
olmasına ve yazıcı kurulmasına rağmen çıktı alamıyorum..Internet'te
Linuxdriver sitesinden Epson Laser yazıcı için driver indirdim..
O sürücüleri tanıttım fakat yine çalışmıyor..Okulda ise Samsung ML-1610
lazer yazıcıyı kuruyorum, fakat çıktı alamıyorum..
Listedeki diğer maillerden de anlışıldığı gibi bir çok kullanıcı ortak
dertten muzdarip..Acaba RC veya Tam sürümde bu problemlerden
kurtulabilecekmiyiz..?

Teşekkür Eder, Saygılar Sunarım..

Osman YG.