[Pardus-kullanicilari] Birkac genel soru

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
20 Kas 2006 Pzt 02:34:17 EET

20 Kas 2006 Pts 00:56 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Genel sorulara devam; Uluzilla'da hata kayitlari listesinde, daha önceden
> girdigim bazi hatalarin orda görünmedigini kesfettim, acaba hatalar
> kapatildigi  (Fixed,Invalid filan diye isaretlendigi) icin mi o listede
> gözükmüyor, cünkü bazen yazdigim hatalari unutuyorum, yazdim mi yazmadim mi
> diye. Bilen var mi?
En altta soldaki 'Benim Hata Kayıtlarım'a tıklarsanız o an açık olan hataları
görebilirsiniz. Kapanan hataları da dahil etmek istiyorsanız 'Aramayı
Değiştir'e tıklayıp orta soldaki 'Durum' listesinden durumları seçin.
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org