[Pardus-kullanicilari] Birkac genel soru

selim ok selimok at gmail.com
20 Kas 2006 Pzt 00:56:40 EET

Genel sorulara devam; Uluzilla'da hata kayitlari listesinde, daha önceden
girdigim bazi hatalarin orda görünmedigini kesfettim, acaba hatalar
kapatildigi  (Fixed,Invalid filan diye isaretlendigi) icin mi o listede
gözükmüyor, cünkü bazen yazdigim hatalari unutuyorum, yazdim mi yazmadim mi
diye. Bilen var mi?

Selim

19.11.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: