[Pardus-kullanicilari] Birkac genel soru

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
20 Kas 2006 Pzt 00:11:34 EET

Merhaba

19 Kas 2006 Paz 23:15 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Madem hata degil, oraya birsey girmeyeyim, Ingilizcem kötü anlatamam
> derdimi sonra.
Şöyle ki, derdinizi anlatırsınız ama onlar da size neden öyle olduğunu (birden
fazla dosya indirdiği için birden fazla pencere açıldığını) anlatırlar.

> Kvpnc kullanan var mi bilmiyorum...
Kvpnc paketinin ufak bir eksiği var düzeltilmeyi bekliyor, depoya ipsec paketi
girdiğinde düzelecek.

> Birde ben 2007 Beta ile gelen duvar kagitlarini cok ic karartici buldum,
> böyle profesyonel fotografcilarin, güzel fotograflarindan hazirlanmis
> birkac duvar kagidi olsaydi iyi olurdu, tamam cd'de yer yok, ama ayni
> fotografin böyle monoton renkli varyasyonlarindan bir sürü var, söyle
> orman, dag, tas, tarla filan olsa cok daha iyi izlenim birakir bircoklari
> üzerinde, benim gibi düsünen varsa, bunuda iyilestirme talebi olarak
> giricem.
Bunu bir iyileştirme olarak girin derim.

Sevgiler
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org