[Pardus-kullanicilari] Birkac genel soru

selim ok selimok at gmail.com
19 Kas 2006 Paz 23:15:06 EET

Madem hata degil, oraya birsey girmeyeyim, Ingilizcem kötü anlatamam derdimi
sonra.
Bununla yasamayi ögrenicez o zaman.
Evet 2 konuda görüsleri, önerileri  aldik diyebiliriz, bunun disinda Kvpnc
ve duvar kagitlari hakkindaki yorumlarinizi bekliyorum.

Iyi calismlar,
Selim

19.11.2006 tarihinde Ahmet AYGÜN <ahmet at pardusman.org> yazmış: