[Pardus-kullanicilari] Samsung Printer problemleri devam ediyor...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Kas 2006 Sal 19:53:35 EET

Arkadaşım
Pardus 1.1 Alpha serisi başladığndan bu hafta sonuna kadar üç farklı bölüme
kurduğum pardusladan ikisiniı güncellemele son kurduğum alpha 3 ü de
güncellemeler ile taşıdığımda başlarda birkez baskı almış diğerlerinde
tanıtım tamamlandığı halde baskı oluşmamıştı Hafta sonunda Pardus 1.1 Alpha
3 ün 3 Kasımda ki deneme sürümünü indirip tavsiye edildiği gibi 16x ile cd
ye kaydedip kurduktan sonra hiç güncelleme yapmadan Hp PSC 1315 printerimi
tanırıp baskı aldım  bugün deneme yaptığımda baskı oluşuyor fakat
güncellemelerden önce sorunsuz bastığım web sayfası  yine sorunsuz basılıyor
fakat web i kapatıp internetten düşüyor.Eğer kurulu Pardus alpha 3 3
kasımdan eski sürüm ise  güncellemelerde  kopuk yüklemelerden kaynaklanan
kırık pk.ler olabilir .Önerim son deneme sürümünü kurmanızın daha iyi
olabileceği  olacak kolay gelsin.

07.11.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmış: